Nájsť kancelárie na prenájom, ktoré budú dobre vyzerať a mať všetko potrebné je naozaj ťažké. Ak sa chystáte si nejakú prenajať, týchto 7 vecí by mala vaša budúca kancelária obsahovať.
Začínate s podnikaním a potrebujete zohnať prenájom kancelárskych priestorov, kde by ste nechali svoj biznis rásť? Alebo sa vám darí tak dobre, že potrebujete svoj tím rozšíriť? Potom vás jednoznačne čakajú starosti s prenajatím a zariaďovaním novej kancelárie.
Kvalitný coworkinga kancelárie na prenájom s dobrou lokáciou sa hľadajú naozaj ťažko. Našťastie, to nie je nemožné. Každý tím a pracovné odvetvie má svoje špecifické potreby a preferencie, ktoré vyhľadáva. Niekto potrebuje kanceláriu, ktorá bude zložená z viacerých menších priestorov, niekto sa zase pozerá po veľkokapacitných miestnostiach ideálnych pre open office. Preferencie a potreby sú naozaj rôzne.
Týchto 7 prvkov by mala mať každá ideálna kancelária
Chcete zahodiť dobu home officov za hlavu a tak hľadáte ideálne kancelárie na prenájom? Pre každého znamená ideálne niečo iné. Avšak, aby ste vytvorili kreatívne a progresívne prostredie, niekedy stačí len málo. Napriek tomu, že potreby a preferencie sú rôznorodé, existuje niekoľko aspektov, vďaka ktorým vaša kancelária získa tú pravú pracovnú atmosféru a nasadenie.
Pozrite sa na to, ako jednoducho môžete vylepšiť svoju kanceláriu. Týchto 7 vecí, by ste mali pri zariaďovaní novej kancelárie určite do vášho konceptu zaradiť. Inšpirujte sa a vytvorte si ideálne miesto na prácu.
Voľba prostredia je základ
Okrem samotného vybavenia, si v prvom rade dajte záležať na výbere prostredia. Kancelárie Bratislava sú žiadané a ponuka nie je vždy dostačujúca. Ak aj vás trápi tento problém a nemôžete nájsť priestor, ktorý by vám vyhovoval, nevzdávajte to. Neuspokojte sa s kanceláriou, ktorá nevyhovuje vašim požiadavkám. A to preto, že kreatívne a inšpiratívne prostredie, kde budú mať vaši zamestnanci dobrý pocit a budú doň chodiť radi, je základ úspechu. Pokiaľ nemôžete nájsť ideálnu budovu, mohli by ste porozmýšľať nad coworkingovými priestormi. Kancelárie na prenájom Quebes vám pripravia priestor presne podľa vašich potrieb. A naviac všetko urobia za vás, takže vás odbremenia od starostí so zariaďovaním a podobne.
Zdravie a pohodlie vašich zamestnancov
V zdravom tele, zdravý duch. Toto príslovie ste určite už počuli. A presne ním by ste sa mali riadiť. Doprajte vašim zamestnancom zdravé a pohodlné pracovné prostredie. Myslite na čerstvý vzduch a možnosti vetrania. Nezabúdajte ani na horúčavy a doprajte im klímu počas horúcich letných mesiacov.
Miesto pre oddych
Obetujte časť priestoru a vytvorte tam chill zónu. Miesto na regeneráciu tela a hlavy je dôležitejšie ako by ste si mysleli. Aj malá chvíľka zábavy alebo kľudu vie naštartovať vašich zamestnancov k opätovnému výkonu.
Majte všetko potrebné po ruke
Dostatok úložného priestoru je základ. Mať zásoby je dobré. Kancelársky papier, toaleťák a ostatné nevyhnutnosti, tie je vždy dobré mať po ruke. V kancelárii si vytvorte dostatok priestoru, kde môžete mať zásobu týchto vecí, aby sa vám nestalo, že vám dôjdu vtedy, keď to budete najviac potrebovať.
Maškrty a pitný režim
Kuchynský kút s kávovarom a drobnými maškrtami, to je vždy dobrý nápad. Rýchly prísun energie znamená vyššie výkony.
Kvety a doplnky
Možno vám to príde ako zbytočnosť, ale detaily sú dôležité. Živé a veselé prostredie dokáže vytvoriť dobrú energiu a navodiť vašim zamestnancom tak lepšiu náladu. A s lepšou náladou sa aj lepšie pracuje. A naviac kvety vám budú vyrábať čerstvý vzduch, ktorý sa pri rozmýšľaní hodí.
Miesto pre socializáciu a brainstorming
Nezabúdajte na spoločenské priestory. Zasadačky alebo vyhradené miesto, kde sa budú nápady viacerých spájať do jedného. Predsa len viac hláv, viac rozumu. Vytvorte miesto, kde si môžete v kľude sadnúť a tvoriť.
Máte pocit, že nájsť dokonalú kanceláriu je nemožné. Alebo vás desia prípravy a zariaďovanie? Quebes Kancelárie Bratislava sú pre vás ideálnym riešením. Získate tak kanceláriu podľa svojich predstáv a o všetky starosti sa postará niekto iný.